Escape Room – Teorema de Pitàgores

Els alumnes de 2n ESO han dut a terme una activitat a la seva classe de matemàtiques que ha combinat aprenentatge i diversió. Utilitzant el mètode d’un “Escape Room,” els estudiants han explorat el Teorema de Pitàgores d’una manera emocionant i pràctica.

Els alumnes han treballat en equips i s’han enfrontat a un conjunt de problemes que requerien l’ús d’aquest teorema per resoldre’n les pistes i trobar la clau per obrir el candau que contenia un gran tresor: “L’accés a la propera prova de matemàtiques”. Aquest enfocament no només va reforçar la seva comprensió del Teorema de Pitàgores, sinó que també va posar l’accent en la importància de la col·laboració i el treball en equip.

És emocionant veure com han treballat junts per resoldre problemes i com han après a fer connexions entre la teoria matemàtica i situacions reals.