EdCamp del Vallès Oriental a Vallès Educa

Al VALLÈS EDUCA d’aquesta setmana,

youtu.be/CaMgTlcXgpQ

Hi podreu veure:

Programa CuEmE  a l’Escola Rosella de Viladecavalls. El programa fomenta la cultura emprenedora i les competències bàsiques en el cicle superior d’educació primària. Uns productes realitzats pels infants, però que en aquest cas, la tecnologia ha tingut un paper important.

Projecte Posa’t en Òrbita que han realitzat els alumnes de primer d’ESO de quatre Instituts de la ciutat de Granollers amb l’objectiu de fomentar lesvocacions científiques, treure al carrer activitats de divulgació científica adreçades a infants i promoure el treball cooperatiu.

Primer EdCamp del Vallès Oriental a l’Escola Camins de Les Franqueses del Vallès. Una trobada oberta a tothom per compartir aprenentatges, coneixements, inquietuds i passions sobre l’educació a través de la conversa i l’intercanvi de reflexions, experiències i recursos educatius.