Creacions tridimensionals. Repte d’expressió plàstica assolit!

S’ha proposat un gran repte l’alumnat de 3r d’ESO d’Educació plàstica, visual i audiovisual: el disseny d’un volum creat amb material bidimensional com papers, robes, cartolines, cordills, cartró ploma, filferros, goma eva, materials reciclats… amb 3 opcions de producte final en relació amb els seus interessos personals: una escultura, una maqueta de la seva habitació a escala 1:25 o la il·lustració “pop up” d’una pàgina d’un conte o altres tipus de narració.

S’ha posat un problema en què, cada alumne, amb creativitat, ha planificat i ha resolt amb múltiples estratègies per donar solució. Així mateix, han creat un article al seu diari d’aprenentatge digital amb el desenvolupament del projecte i del procés de creació del producte tridimensional utilitzant el llenguatge propi de l’assignatura.

L’alumnat ha fet servir diferents tècniques manipulatives com, per exemple, el tall, el forat, l’encaix, l’esquinçat, l’arrugat, l’enrotllat, l’embolicat, el plegat, l’assemblatge i l’encolat per aconseguir la proposta.

S’ha d’agrair la implicació, la dedicació en l’assoliment del repte i, també, que tothom hagi compartit les seves experiències amb la classe.

En aquest vídeo podeu veure les creacions tridimensionals realitzades.

Moltes felicitats pels excel·lents resultats obtinguts!