Brian Giner: Golpeado pero no derrotado

Estimades famílies,

L’alumnat de 3r d’ESO va rebre divendres passat a en Brian Giner, un jove influencer del Vallès que va patir assetjament durant 12 anys de la seva infància i adolescència. En Brian els hi va explicar als alumnes el seu cas particular i la seva vivència. Van parlar sobre com haurien d’actuar en casos de ser observadors d’assetjament a un company. Una xerrada que té la finalitat de comprometre i fer entendre als alumnes la gravetat que encara existeixi l’assetjament a les escoles.

A més, els hi va presentar el seu llibre “Golpeado pero no derrotado” on recull tota la seva història.