Beques d’activitats extraescolars i beques per l’ajut escolar (material i llibres)

Estimades famílies,

Us informem que el període per a la presentació de les sol·licituds de beques d’activitats extraescolars i de beques per l’ajut escolar (material i llibres) del municipi serà del 18 de juny a l’1 de juliol de 2020, ambdós inclosos.

Us adjuntem els models de sol·licitud on s’indica la documentació a presentar, els diferents annexos i les indicacions per tramitar cadascuna de les sol·licituds.

Si alguna família no pot imprimir els documents per la circumstància que sigui, pot passar pel centre a recollir els impresos a partir del dilluns 22 de juny, sempre seguint les estrictes mesures d’higiene que es marquen des del Departament de Salut.

SOL·LICITUD EXTRAESCOLAR 2020-2021

SOL·LICITUD MATERIAL 2020-2021