Beques d’activitats d’estiu, extraescolars i material escolar

Benvolgudes famílies,

Des de l’Ajuntament de les Franqueses del Vallès us informem que el període per a la presentació de les sol·licituds de beques d’activitats extraescolars, beques per l’ajut escolar (material i llibres) i beques d’activitats d’estiu del municipi pel curs 2023-2024 serà del 13 al 26 de març del 2023, ambdós inclosos.

Us adjuntem la següent documentació:

• Sol·licitud beca material escolar
  • Sol·licitud beca activitats extraescolars i estiu
  • Annex 1 – Full Declaració Jurada Custòdies
  • Informació Beques 2023-2024
  • Documentació a presentar 2023-2024

Tota aquesta documentació estarà disponible a la seu electrònica de l’ajuntament i en format paper al Servei d’Atenció a la Ciutadania (SAC) a partir del 13/03/2023.

En cas de voler fer la presentació de manera presencial, recordeu que necessiteu demanar cita prèvia mitjançant trucada al Servei d’Atenció a la Ciutadania (SAC) trucant al telèfon 93.861.54.35, a l’ajuntament de les Franqueses del Vallès trucant al 93.846.76.76 o a través de la seu electrònica de l’ajuntament de les Franqueses del Vallès.

Informar-vos que, al igual que el curs anterior, els requeriments de documentació es realitzaran exclusivament per via electrònica per la qual cosa és imprescindible que activeu d’Idcat mòbil.

SOL·LICITUD BEQUES EDUCACIÓ ESCOLAR 2023-2024

SOL·LICITUD BEQUES ACTIVITATS ESTIU i EXTRAESCOLARS 2023