TENIM REVISTA!!! EL TIL·LER REPORT

Estimades famílies,

Aquest curs encetem un nou projecte amb l´alumnat de 1r de batxillerat i per extensió a la resta a qui animem a participar-hi:
El projecte Revista Escolar Digital (RED) és una xarxa de diaris escolars redactats i editats per l’alumnat amb el suport de periodistes professionals.
Les redaccions escolars creen el seu propi mitjà d’expressió amb l’objectiu de fomentar la mirada crítica sobre el seu entorn més proper, però també sobre els grans temes de l’actualitat global. A més, els millors continguts es publiquen a la revista col·laborativa RED Report.