Matrícula ESO curs 22-23

Estimades famílies,

El termini de matrícula en ESO pels alumnes que han estat admesos serà del 20 al 28 de juny (ambdós inclosos).

Per realitzar la matrícula cal:

• Escriure un correu electrònic a: matricula22-23@inseltiller.cat
  • En aquest correu electrònic cal escriure dins del missatge el model d’acceptació de les famílies. Podeu copiar el text del model, enganxar al correu i emplenar. MODEL CONFORMITAT MATRÍCULA 22-23
  • Amb l’enviament d’aquest correu la família dóna la conformitat de la matrícula.
  • Un cop el centre rep el correu, aquest respon a la família per correu electrònic. D’aquesta manera dóna fi al tràmit de matrícula.

Informació AMPA, socialització llibres:

El projecte de Socialització de llibres, impulsat des de l’AMPA, és un projecte de reutilització de llibres. Socialitzar un llibre significa compartir aquest material entre els alumnes, de manera que se n’allarga la utilitat i se’n fa un ús comunitari en lloc de particular. L’alumne/a utilitza els llibres i en té cura durant el curs, i en acabar els retorna a l’institut perquè siguin reutilitzats el curs vinent per un/a altre/a alumne/a.

TARIFES ESO:
– QUOTA AMPA – 15 euros (QUOTA FAMILIAR)
– QUOTA SOCIALITZACIÓ – 45 euros
– WORKBOOK – 20 euros

1. Blanca jarpa mercado

Buenos días no puedo escribir en la hoja de conformidad. De la matriculación a 1 de Eso de Iker somaza jarpa PRE22-2300103620
    Espero su respuesta gracias

1. admin Autor de l'article

Buenos días,

No hay que escribir en la hoja de conformidad. Hay que copiar el texto, pegarlo en un correo electrónico, rellenarlo y enviarlo a la dirección especificada.

Gracias.