Inici SIEI

Benvolgudes famílies,

Els alumnes de la SIEI han celebrat la Castanyada elaborant uns panellets boníssims.
En primer lloc van buscar la recepta que més els hi agradava i la van escriure amb el suport dels professionals de la SIEI i van calcular les quantitats d’ingredients que necessitaven i van fer la llista de la compra. Tot seguit van anar anar a comprar els productes al supermercat.
Van assegurar-se que els hi tornaven bé el canvi i van marxar de seguida a l’aula per tal d’elaborar els panellets.
Primer de tot van barrejar els ingredients que van servir de base per a fer uns bons panellets i posteriorment en Pol, en Soaib i la Isona els van anar decorant: uns de xocolata, altres de coco, de pinyons, ametlla…

Un cop acabats i emplatats els vam portar a la cantina i la Muntanya ens els coure!!

Els més afortunats els van poder provar! Estaven boníssims, l’any que ve en tornarem a fer!

A través de tallers com aquest des de la SIEI, Suport intensiu d’escolarització inclusiva, es pretén generar processos d’aprenentatge entre aquests joves que possibilitin un aprenentatge vivencial, funcional i significatiu afavorint la seva autonomia i les seves habilitats socials que els permetrà desenvolupar-se en la vida adulta.

L’any que ve segur que volen repetir!!