Proves de competències bàsiques de 4t ESO

Benvolgudes famílies,

Us informem que dimarts 12 i dimecres 13 de febrer es portaran a terme les proves de competències bàsiques de 4t d’ESO.

Els alumnes seguiran la pauta horària que marquen les proves oficials dintre de l’horari habitual del centre. S’adapta l’horari d’entrada al centre al matí i el temps d’esbarjo, que variarà en funció de la temporització de la prova. Després de la prova es reprendran les classes amb normalitat.

Aquests dos dies l’alumnat de 4t haurà de ser a l’aula a les 8.45 h, per organitzar-se en fila per ordre alfabètic per fer les proves. A partir de les 8h la biblioteca del centre romandrà oberta per atendre l’alumnat de 4t.

Recordem la importància de portar el material adequat per a les proves: bolígrafs blaus i negres, calculadora i un regle. No poden utilitzar ni tipex, ni correctors, ni llapis, ni bolígraf esborrable.

Consulteu més informació en aquest document:

Carta informativa a les famílies de 4t competències bàsiques 2019-20 (1)