PROJECTE XCELENCE, VISITA A ASORCAD

Benvolgudes famílies,

Alumnes de 4rt d’ESO van visitar el passat divendres 24 de març l’empresa ASORCAD situada a Parets del Vallès dintre del programa Xcelence que té com a propòsit l’orientació formativa i professional de l’alumnat del centre. ASORCAD és una empresa especialitzada en escaneig 3D,enginyeria inversa,impressió i metrologia 3D. Va ser una visita molt profitosa ja que els alumnes van poder escoltar el recorregut professional i formatiu de diversos integrants de la seva plantilla i comprovar de forma pràctica el funcionament d’aquest sector estratègic de futur. Podeu veure imatges de la visita al següent enllaç.