Premis Derypol 2022

Estimades famílies,

Dilluns 13 de juny, es van lliurar els premis del concurs Derypol. Aquest és un concurs de treballs de química per a l’alumnat de 4t d’ESO de l’assignatura de Física i Química, que organitza l’empresa Derypol.

El concurs per als alumnes d’ESO consisteix en l’elaboració d’un treball dintre d’un tema general i la seva exposició oral. Aquest curs 2021-22 el tema general dels treballs era: “La química en l’economia circular: Aplicació en el cicle de l’aigua”

Representants de l’empresa Derypol escolten les exposicions dels treballs i donen un premi al millor treball.

Aquest curs els alumnes guanyadors han estat : Aarón Cano, Èric Quintas, Carla Barea i Francesc Argimbau.

El tema del seu treball és: La química en l’economia circular. Aplicació en el cicle de l’aigua.

Com a premi, cada alumne guanyador rep un val de compra de la cooperativa Abacus per valor de 50 euros, i el centre rep un donatiu de Derypol per import de 500 euros.