Nova activitat El Til.ler Pensa

Estimades famílies,

El passat divendres 18 de novembre va tenir lloc una nova activitat del Projecte El Til.ler pensa. La investigadora Carolina Sepúlveda que està desenvolupant la seva recerca al nostre centre va participar en una taula rodona amb alumnes de 4 d’ESO i Batxillerat que estan preparant la seva participació a la LLiga de Debat de la Universitat de Barcelona. L’objecte de reflexió d’aquesta investigadora és el pensament i les pràctiques científiques a l’era de la postveritat i els alumnes del centre estan treballant com les xarxes socials incideixen en la desinformació. El debat es va estendre durant més d’una hora i va ser força enriquidor. A aquesta taula rodona també van assistir la directora del centre, el coordinador pedagògic, la cap d’estudis i un dels caps didàctics.
Us encoratgem a seguir pensant bé i a participar i proposar activitats per fer-ho.