L’INTERCANVI AMB ALEMANYA A VOTV

Benvolgudes famílies,

el passat 05 d’octubre, la televisió local VOTV va emetre un informatiu relacionat amb la rebuda dels alumnes alemanys de la població d’Ochsenhausen que vam acollir al centre com a part de l’intercanvi que van dur a terme els alumnes de 4t d’ESO que aprenen alemany.
En l’entrevista, la directora va manifestar com el nostre centre aposta per al plurilingüisme, entés no només com a coneixement d’una llengua estrangera, sinó com a enriquiment personal i cultural que s’aprèn convivint amb els parlants de la llengua.
L’intercanvi amb els alumnes d’Ochsenhausen s’emmarca dins del programa Erasmus+, acrònim de European Region Action Scheme for the Mobility of University Students (Pla d’Acció de la Comunitat Europea per a la Mobilitat d’Estudiants Universitaris), un programa de la UE de recolzament a l’educació, la formació, la joventut i l’esport a Europa.

Premeu sobre la imatge per accedir a la notícia.