Venda de roses per Sant Jordi!

Benvolgudes i benvolguts,

Dins de la programació de Sant Jordi 2019, el dimarts 23 d’abril l’alumnat de 3r ESO vendrà roses al centre i als carrers propers al mateix. Els diners recaptats són pel seu viatge de 4t a Londres. També tindran una paradeta a la tarda a la plaça de l’Espolsada on vendran roses naturals, roses de roba i llibres de 2a mà. Esperem que els pugueu visitar! Les roses naturals tenen un preu de 3 euros.

També us informem que al matí es vendran roses de xuxes per contribuir a l’intercanvi amb Wiesmoor de l’alumnat de 3r ESO. Les roses de xuxes tenen un preu de 1.5 euros.