Teatre Bellabèstia

Estimades famílies,

El divendres 20 de desembre del 2019 a les 18h es va estrenar l’obra de teatre “Bellabèstia”. Aquest dilluns 13 de gener es va representar per a les escoles i instituts del municipi al Teatre Auditori de Bellavista. El grup de 3r B van anar a veure la representació en què actuaven dos companys de la classe, l’Alek i l’Ania.

Aquesta acció s’emmarca dins del Projecte Educatiu Comunitat i Escola, el qual té com a un dels objectius generals col·laborar en la promoció i la integració de les Escoles i Instituts com ens clau en el futur del Municipi i com a part de la vida social i cultural del poble.

Dos alumnes del nostre institut, l’Alek i l’Ania, els quals cursen 3r d’ESO han participat en l’obra. Aquesta ha estat gestionada i dinamitzada per la Companyia de teatre Frec a Frec i l’Ajuntament. Frec a Frec els ha acompanyat en els diferents assajos donant lloc a un excel·lent treball escènic. Podeu trobar més fotografies prement la imatge.