Les normes de la classe de 2n A

Benvolgudes famílies,

Els alumnes de 2n A han fet una activitat col.laborativa per definir les normes de convivència de la classe. Des de les tutories fem molt èmfasi en els aspectes de convivència i aquesta activitat ens ha servit per a definir les normes de manera participativa.
En primer lloc, vam utilitzar una pissarra digital en la qual van anar posant notes (post-its digitals) amb les propostes de normes. Després les van votar amb un formulari de google i vam triar les 10 normes més votades.
Posteriorment, cada alumne va dibuixar una lletra del tema ‘Les normes de la classe 2n A’ i les vam enganxar junt amb les 10 normes escollides en una cartrolina (també en van triar el color!).

Aquest és el resultat:

les normes de classeles normes de classeactivitat tutoria jamboard