Exposició d’experiments en commemoració de la Setmana de la Ciència 2018

Benvolgudes famílies,

Com cada curs, per commemorar la Setmana de la Ciència a l’Institut El Til·ler hem fet l’exposició d’experiments el dijous 15 de novembre. En aquesta exposició l’alumnat de 4t ESO del centre ha preparat, en grups de 4 alumnes, diversos experiments de totes les matèries científiques: matemàtiques, biologia i geologia, química, física i tecnologia. Aquest alumnat ha exposat els experiments a l’alumnat de 2n ESO que anava visitant cada estant. L’alumnat de 2n ESO escoltava amb atenció les explicacions per preguntar els dubtes, si en tenien, i prenent nota en les seves fitxes. Amb aquesta activitat l’alumnat, de 2n i de 4t, desenvolupa competències científicotecnològiques, matemàtiques, lingüístiques i de l’àmbit personal i social. Tota l’activitat ha transcorregut de forma positiva. Des de l’organització de l’activitat feliciten a tot l’alumnat participant.

Mireu les fotografies i vídeos que hem recopilat durant les exposicions prement sobre la imatge.