Etwinning Foreign Language Project

Benvolgudes famílies,

Aquest curs hem iniciat el Projecte Etwinning amb els nostre alumnes de 1r d’ESO. La idea del projecte que estem tirant endavant és la de posar en pràctica la llengua anglesa que aprenem a l’institut, mitjançant diverses activitats col.lectives, que compartim amb tres centres, que estan situats a Girona, Grècia i Turquia.

Ja hem fet una activitat de presentació, gravant videos que hem enviat als nostres partners. Els alumnes dels altres centres també ens han fet arribar els seus vídeos, que mirem a classe, de manera que així ens comencem a conèixer.

Aquest mes de desembre hem creat Christmas Cards amb un desig que hem enviat a Girona i Turquia i aquí en podeu veure algunes:

Les postals dels nostres companys de Girona ja ens han arribat al centre.