Concurs The Fonix 2019

Un altre curs més, enguany el nostre alumnat d’ESO amb millor resultats en anglès participa al concurs d’anglès interescolar de Catalunya The Fonix. Els equips han de preparar un mini-projecte en anglès (format presentació de vídeo) sobre el tema establert per l’organització del concurs: proposar mètodes per conscienciar sobre les llengües indígenes des de les escoles per l’alumnat de 1r i 2n d’ESO, i com millorar la igualtat de gènere a l’educació i la ciència per l’alumnat de 3r i 4t d’ESO.

Durant el mes de febrer, aquest alumnat dedicarà un parell d’hores a la setmana dins del seu horari lectiu a preparar el projecte, i després el professorat d’anglès del centre seleccionarà el millor projecte de cada categoria (1r-2n i 3r-4t). A continuació els vídeos seleccionats es publicaran al canal de YouTube del concurs i començarà un període de votació del públic a YouTube (15% de la puntuació) + votació comitè organitzador (85% de la puntuació).