Concurs d’anglès FONIX 2017

(Organitzat per International House i per la Fundació Catalana de l’Esplai. Compta amb el suport de la Secretaria General de Polítiques Educatives del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.)

Com cada curs, l’Institut El Til·ler pren part en el Fonix concurs d’anglès interescolar.

Cada any convoquem millors alumnes del centre, després de fer la prova en la fase local.

Enguany els alumnes que hi participen en el Fonix 2017 són:

– Paula Toro (1rESO)
– Nelai Garcia (2nESO)
– Adrià Argemí (4tESO)

fonix2017

El dissabte 25 de febrer la Paula, la Nelai, l’Adrià van anar a Barcelona a participar en la fase territorial del concurs (segona fase, prèvia a la final). Esperem que us hagi anat molt bé. Molta sort per a tots tres!!!!!

Departament d’anglès d’El Til·ler