Cerimònia Sant Jordi 2017 1r cicle ESO

El divendres, 21 d’abril, de 12:30h a 13:30h, vam celebrar el lliurament dels premis Sant Jordi. L’alumnat va participar en les categories de Llengua Catalana, Llengua Castellana, Anglès, Francès (només a 2n. d’ESO) i Fotografia Matemàtica.
Al certamen es va recordar la poeta Gloria Fuertes (aquest any se celebra el centenari del seu naixement), i es va parlar de Miguel de Cervantes i William Shakespeare (el 23 d’abril és el Dia Internacional del Llibre).
L’enhorabona als guanyadors, als presentadors del certamen i als alumnes que van actuar. També volíem agrair la participació de l’alumnat amb les seves creacions.
L’acte literari va finalitzar amb unes paraules del Cap d’Estudis, el Carlos Vállez, encoratjant els alumnes a llegir i escriure.