Bona feina al mercat de llibres de segona mà

El dilluns 29 de maig a les 17h, al pati de l’escola, un grup de mares de l’AMPA va organitzar el MERCAT DE LLIBRES DE 2a MÀ.

L’enhorabona a tots: pares, mares i alumnes per col·laborar.

Com sempre, la participació en aquesta iniciativa és voluntària i la forma de fer-ho és lliurant els llibres usats que l’alumnat ja no necessiti per al proper curs.

El que es pretén amb aquesta mesura és abaratir tant com sigui possible “la tornada a l’institut” al mes de setembre i, alhora, educar els nostres fills i filles en la necessitat de cuidar el material escolar, perquè serveixi per a companys de cursos successius, així com el medi ambient.

També adjuntem el resum dels llibres de 2a mà i el preu al que es van vendre.

20170529_171010

20170529_171019