Sortim a teatre!

El departament de Llengua Catalana i Literatura ha organitzat una nova sortida a teatre. Tenim previst assistir el dia 12 de març a la representació de l’obra El cafè, de Carlo Goldoni. La sortida, com sempre, és voluntària i hi poden assistir alumnes, pares, amics, mares, tietes, avis, àvies, coneguts i saludats.
Només cal posar-se en contacte amb la Montse Pujol i Caimel per fer saber el nom d’entrades que es necessiten, pagar-les, i avisar que ja s’ha fet el pagament.
El dia de la sortida cal presentar-se a la parada de l’autobús que hi ha davant de l’institut a les 7 de la tarda. La funció comença a les 9 del vespre al Teatre Romea.
Cal dir que hi actuen algunes cares conegudes de la televisió, com en Pere Arquillué, en Mingo Ràfols o l’Àngels Bassas.
Aquí en teniu el cartell i un enllaç a la pàgina web del Romea