FEM MATES 2019

Per cinquè any consecutiu, l’institut Domènec Perramon d’Arenys de Munt està participant al Fem Mates.

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO van resoldre en el centre, en grups de quatre, tres problemes. Havien de fer informes explicant-ne el procés i totes les solucions que trobaven.

Es van classificar per la segona fase del concurs un grup de cada curs.
Marc Roig, Jan López, Jana Carcolé i Pol Ramos eren el grup de 1r.
Maura Antequera, Marina Dorado, Elna Pedemonte i Paula Finger eren el de 2n.

Dissabte 6 d’abril al matí, es va celebrar la 2a fase del Fem Mates (semifinals) a L’institut Thalassa de Montgat.

Els alumnes primer van resoldre individualment tres exercicis durant una hora i mitja. Després, agrupats amb alumnes d’altres centres van fer una prova grupal.

S’ho van passar molt bé, van fer amistats noves i els va passar l’estona volant!

En Pol Ramos de 1r d’ ESO A va quedar 5è!!!!!! I per tant, s’ha classificat per la final que se celebrarà a Tarragona el maig!!

Estem molt orgullosos de tots ells!! I enhorabona Pol!