DISTINTIU ESCOLA VERDA

Gràcies a l’esforç i perseverança de tot l’equip d’Escola Verda.

“El programa Escoles Verdes té la voluntat de millorar l’escola d’acord amb els nous reptes de l’educació i ho fa a través de l’objectiu de sensibilitzar, dinamitzar i donar suport a la comunitat educativa per tal que incorpori els principis i els valors de la sostenibilitat en tots els àmbits de la vida escolar.

El programa vol promoure un canvi en la cultura de centre a través de quatre contextos d’acció: el currículum, l’organització i la participació, la gestió sostenible de recursos i materials i la implicació en l’entorn. Així doncs, entén que el procés educatiu que ha de provocar aquest canvi no només es dona a l’aula, sinó també en tots els moments i espais de la vida escolar.”