PROGRAMA DE RADIO A L’INSTITUT

mw joomla logo

En col·laboració amb ràdio Arenys de Munt, hem començat un programa dirigit i editat pels nostres alumnes. La coordinadora del projecte és la Teresa Torras, professora del centre i coneixedora dels nostres pobles (Arenys de Munt i St Iscle de Vallalta). Els alumnes editors seran diferents en totes les edicions per tal d’afavorir la participació de tothom.

El programa s’emet el primer dijous de cada mes a 2/4 de 8 del vespre amb la intenció d’explicar a tot el poble les activitats i els projectes del nostre institut. També  fem una entrevista personal (alumnes, exalumnes, professors i altres personatges relacionats amb el món de l’educació).

El proper programa serà el dijous 5 de febrer.

Enllaç als programes: http://www.ivoox.com/podcast-l-espai-l-institut_sq_f1149904_1.html