LICITACIÓ DEL BAR-CANTINA DE L’INSTITUT

Amb data del 9 de març, comencem el procés de licitació de la cantina de l’institut. Les persones o empreses que estigueu interessats en el concurs, heu de comunicar-ho a la secretaria del centre des d’on us assessorarem.  Aquí  teniu un resum de la convocatòria, i, més avall podeu accedir a tots els documnents.

1-  Entitat adjudicadora

  • Centre i localitat que tramita l’expedient: INSTITUT DOMÈNEC PERRAMON d’ Arenys de Munt
  • Obtenció de documentació i informació:
    • Centre: Secretaria de l’Institut Domènec Perramon
    • Domicili i codi postal: c/ Torrent d’en Terra, s/n,  08350 Arenys de Munt
    • Telèfon: 93 7951333
    • Fax: 93 795 03 84 (a l’att. del Sr. Miquel Manzano)
    • http://www.dperramon.cat
    • Data límit d’obtenció de documents i informació: durant tot el període de presentació de proposicions.
  • Número d’expedient 002-2015

2-  Objecte del contracte

  • Tipus de contracte: Contracte de serveis
  • Descripció: Servei de Bar-cantina de l’Institut Domènec Perramon

3-  Tramitació i procediment

  • Tramitació ordinària
  • Procediment negociat especial
  • Criteris d’adjudicació: els criteris i llur ponderació es troben detallats a l’annex 5 del Plec de clàusules administratives.

7-  Requisits del contractista

  • Classificació i solvència econòmica i financera i tècnica i professional: d’acord amb el Plec de clàusules administratives.

8-  Presentació de les ofertes

  • Data límit de presentació: 15 dies naturals comptats del mateix dia de la publicació fins a les 13:00 hores. Es fa constar que si l’últim dia del termini és dissabte o festiu, la presentació de proposicions es prorrogarà fins al proper dia hàbil.
  • Modalitat de presentació: presencial
  • Lloc de presentació:
    • Horari de 10,00 h a 14,00 h
    • Domicili: c/ Torrent d’en Terra, s/n,
    • Localitat i codi postal: 08350 Arenys de Munt

Les proposicions també es podran trametre per correu dins del termini d’admissió. Caldrà, en aquest cas, justificar la data i l’hora d’imposició de la tramesa a l’oficina de correus i anunciar a l’òrgan de contractació la remissió de l’oferta mitjançant fax, telegrama o correu electrònic, abans de la finalització del termini de presentació de les ofertes.

1-_resolucio_inici_aprov_cantina-1 – IES D.P.2015

5- licitació cantina IDP 2015

3a-_Contingut_anunci_perfil_contractant IES D.P. 2015

4- PPT_cantina – IES D.P. 2015

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>