VIU EL CIRC

VIU EL CIRC!

Creativitat, joc, expressió, comunicació, cooperació, afectivitat, respecte, superació, esforç, constància, responsabilitat, compromís, confiança, transformació, coratge, fantasia… són aspectes que es poden desenvolupar mitjançant el llenguatge artístic i, al mateix temps, fonamentals en el desenvolupament personal i social de l’alumnat. El dia 25 de maig l’alumnat de 2n d’ESO de la matèria optativa d’educació física “Viu el Circ!” va fer un taller a l’Escola de Circ Arenys de Munt Esplai de Circ. Els nois i les noies van desenvolupar la seva fantasia tot desafiant la força de la gravetat mitjançant la pràctica d’acrobàcies amb mini-tramp i llit elàstic, la realització d’aeris amb teles, el trapezi i el masteler, i l’execució d’equilibris i jocs malabars sobre objectes tals com la bola, els rul·los i el cable. Amb aquesta experiència, l’alumnat va fer l’impossible realitat! Professora: Inma Benedico.