SETMANA DE LA CIÈNCIA 2020-2021.

Aquest any 2020 és l’Any Internacional de la Sanitat Vegetal. La programació d’activitats per aquest curs és molt diferent per les circumstàncies i ens hi hem hagut d’adaptar.

Els dies són del 14 al 29 de novembre. Podeu consultar aquesta web per a més informació enllaç  A tot Catalunya es fan diversos actes.

ACTIVITATS:

1r d’ESO: Organització exposició de minerals i fòssils.

1r BAT: Dilluns 16 de novembre, 9 h. Videoconferència a càrrec del Dr. David Torrents. Tema: De la Genètica a la Medicina del futur.

ESO i BAT: Concurs Setmana de la Ciència. Estem preparant  preparat uns formularis per a 1r i 2n d’ESO; 3r i 4t d’ESO, i per 1r i 2n de BAT, des dels Departaments de Tecnologia, Matemàtiques i Ciències Experimentals. Es proposa als alumnes la participació voluntària, però els departaments ho tindran en compte en la nota de l’assignatura.

4t ESO: Física i Química. Els alumnes preparen pòsters per commemorar la setmana sobre la Sanitat Vegetal.

3r d’ESO: Sortida pels voltants de l’institut amb una app per identificar els arbres de la zona.

4t d’ESO: 27 novembre, Biologia i Geologia. Xerrada: Les espècies exòtiques invasores en els ecosistemes naturals de Catalunya, a càrrec de l’Associació d’Educació Ambiental Biosfera.

Departament de Ciències