L’espai de l’Institut a la Ràdio

Com molts de vosaltres sabreu, l’Institut té un espai a la Ràdio del poble, i es diu “L’Espai de l’Institut”. Un cop al mes alguns alumnes baixen caminant, amb la professora responsable, i fan un programa on posen el dia del que fem aqui i, de tant en tant, fan entrevistes als representants voluntaris de les diferents activitats que es duen a terme al Centre.

La professora és la Teresa Torras i els alumnes que hi van són tots voluntaris, de diferents cursos. Si tu també hi vols anar, demana-ho a la Teresa.

Aquest espai es vol donar a conèixer, tant pels pares com pels alumnes. Per a que vosaltres, pares, pugueu escoltar-nos i perquè els alumnes s’uneixin a l’equip o baixin alguna vegada a explicar una activitat o presentar una novetat. Podreu trobar el programa a la web de la ràdio d’Arenys de Munt.

L’ESPAI DE L’INSTITUT

rad2                                    j                                          e