El programa de ràdio amb els alumnes 2018

Com en cursos passats continuarem fent el programa de ràdio amb els alumnes que hi vulguin col.laborar.

Agraïm, qualsevol aportació que vulgui fer qualsevol professor des de la seva matèria o de forma personal serà de molta ajuda, una activitat de classe que hagin fet els alumnes, participació en concursos, sortides ………. tot el que us sembli interessant ho podeu fer arribar i en farem difusió o farem que ho expliquin els propis alumnes.

Us podeu posar en contacte directament amb mi, a través del correu o personalment.

Moltes gràcies per la vostra col.laboració.