CONCURS DE MATEMÀTIQUES FEM MATES

Com cada any, l’institut Domènec Perramon d’Arenys de Munt participa al concurs de matemàtiques anomenat Fem Mates.

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO van resoldre en el centre, en grups de quatre, tres problemes. Havien de fer informes explicant-ne el procés i totes les solucions que trobaven.

Es van classificar per la segona fase del concurs un grup de cada curs.
Max Colomer, Maria Sanz, Alba Turon i Aitor Cervera eren el grup de 1r.
Emma Aragüete, Izaskun Álvarez, Laia Molons i Aina Enrique eren el de 2n.

Dissabte 26 de març al matí, es va celebrar la 2a fase del Fem Mates (semifinals) a L’institut Serra de Noet de Berga.

Els alumnes primer van resoldre individualment tres exercicis durant una hora i mitja. Després, agrupats amb alumnes d’altres centres van fer una prova grupal.

S’ho van passar molt bé, van fer amistats noves i els va passar l’estona volant!

El grup de la Laia Molons de 2n B va guanyar la prova grupal!
I l’Emma Aragüete de 2n d’ ESO C va quedar 3a de la prova individual!!!!!! I, per tant, s’ha classificat per la final que se celebrarà a Montserrat el maig!!

Estem molt orgullosos de tots ells!! I enhorabona Laia i Emma!