Classe sense fum

ENHORABONA, NOIES I NOIS DE 2n C!!

Tot l’alumnat de 2n participava enguany en el concurs de CLASSE SENSE FUM. David Cañadas, el tutor de 2nC, ens explica en què consisteix aquest concurs:

“Classe sense fum” és un intent de fer que els alumnes de primer cicle d’ESO, en aquest cas 2n, s’inscriguin en un pacte on es comprometen a no fumar durant un període que comprèn entre octubre i maig.
Se n’ha de fer un seguiment i l’alumne que trenqui el compromís abandona el concurs de “Classe sense fum”; aquests alumnes no poden excedir d’un percentatge determinat. A més, s’ha de fer un eslogan amb un cartell i enviar-ho.

Teniu els dos cartells que m’han fet arribar de “Classe sense fum” al costat dret del bloc.