En la mort del professor Abel Martínez

20150421_110459

Amb motiu dels fets succeïts a l’institut Joan Fuster de Barcelona en els quals un alumne ha matat un professor, ferit una professora i diversos alumnes, estem avui al pati de l’institut per manifestar el nostre total rebuig als fets, i, també el nostre dol i acompanyament moral a les persones i les famílies afectades.

Esperem que aquests fets no tornin a passar , i, demanem a totes les institucions actuacions preventives per fer de la convivència pacífica un principi moral i un objectiu bàsic de la nostra societat.

Us demanem ara, 5 minuts de silenci per tots els afectats.