RETORN LLIBRES (ecobooks)

Benvolgudes famílies i alumnes.

Us recordem que el proper divendres 2 de juliol és l’únic dia per retornar els llibres d’Iddink, es farà de forma presencial a l’institut.

Què heu de fer?

1. Obteniu el vostre albarà de recollida, que rebreu per mail o que podeu descarregar de la web.
  2. Reuniu els ecobooks a tornar, comprovant que coincideixen amb els que surten a l’albarà.
  3. Reviseu els ecobooks, esborreu el nom o etiquetes que identifiquen l’ecobook amb l’alumne, esborreu tot l’escrit a llapis, traieu els folrres, etc.
  4. Porteu tots els ecobooks el dia 2 de juliol en l’horari que us han enviat al correu electrònic.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *