Història del centre

La nostra tasca educativa es va iniciar el curs 1996-97 amb tres grups  de primer d’ESO, coincidint amb la generalització del nou sistema educatiu.

Al principi, vam ocupar un edifici provisional, una antiga escola situada al carrer Tortosa, al barri de “Eduardo Aunós” (conegut com “les Cases Barates”). Vam comptar des del principi amb un equip docent molt il·lusionat i cooperatiu, i amb la col·laboració decisiva de les famílies per aconseguir la construcció del nou edifici.

Finalment, el curs 2001-2002 vam poder estrenar el nou edifici, situat al carrer Alumini, més a prop de la Gran Via i de la Plaça Cerdà, amb unes instal·lacions àmplies, lluminoses i adequades a les necessitats actuals d’un centre educatiu.

Des del principi ens hem caracteritzat per la nostra voluntat d’adequació de l’organització del centre i de la pràctica docent a les característiques de l’alumnat.