Comencem robòtica!
24/02/21Avui hem iniciat les sessions de robòtica amb P3. Treballem amb en M Tiny de Robotix.
Avui hem iniciat les sessions de robòtica amb P3. Treballem amb en M Tiny de Robotix.
La classe de P5 hem treballat el conte “L’erugueta goluda”, durant la setmana cultural.
Hem fet una portada del conte, un punt de llibre i un titella.
Practiquem amb la plataforma digital Innovamat.
Els i les alumnes de 4t aprofitem les eines i els dispositius digitals per a l’aprenentatge de les matemàtiques.
Aquest any la jornada de portes obertes de l’Institut Escola serà el dijous 4 de març en format virtual per videotrucada.
Hi ha programades dues franges
Preguem que us inscriviu en aquest formulari. El mateix dia 4 de març rebreu per correu electrònic un enllaç per accedir a la videotrucada amb la plataforma meet.
Els propers dies trobareu més informació sobre el nostre projecte educatiu.
Seguiu-nos a les xarxes socials.
Per qualsevol altre dubte ens podeu escriure a preinscripcions@ieralberti.cat
Més informació a https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici/
Amb molta il·lusió us fem arribar el recull d’imatges d’aquest Carnestoltes diferent que hem viscut.
Aquesta setmana a la Comunitat de Joves hem fet un munt de tallers relacionats amb el tema de la setmana cultural: la literatura. Us en deixem un petit recull.
Gràcies a l’escola de natura de Badalona pel taller de paper reciclat!
Benvolgudes famílies i comunitat educativa!
Hem gaudit d’un gran matí de Carnaval. Ben aviat trobareu un recull d’imatges i vídeos.
Encara ens queda la tarda per seguir gaudint d’aquest dia especial i concloure la setmana cultural!
A P4 els cavalls preparem la desfilada de disfresses fent… maraques!
Comença la setmana de disbauxa amb la visita del Rei Carnestoltes!
Ens ha donat les consignes per aquests dies esbojarrats!
Com cada curs, celebrem les jornades culturals.
Ja sabeu, que les activitats d’aquesta setmana són una mica diferents, aquest any totes giren entorn el tema de…
ho endevineu?
La literatura!
En aquest “llibre” trobareu un resum dels tallers i activitats que farem!
I de les consignes que ens ha fet arribar el rei carnestoltes!
En temps de pandèmia trobem espais per gaudir i jugar!!!
A les estones de pati tothom, a la seva manera, participa dels jocs que més li agraden o prova de nous.
A P4, la classe dels cavalls, els divendres al matí fem experimentació. Sobretot ens interessa continuar el treball iniciat a P3, amb l’objectiu de manipular, experimentar i investigar, gaudint d’aquestes activitats.Tanmateix conèixer diferents materials i textures, experimentant amb la seva manipulació i el plaer sensorial que aporta cadascun. També iniciem conceptes com tou/dur, ple/buit.
El material que fem servir són:
Amb la creació d´aquest espai es pretén que els nens i les nenes manipulin, experimentin i investiguin. Aquest espai potencia capacitats molt positives pels nens i nenes, com la socialització, sense deixar de banda l’autonomia, gràcies a les situacions comunicatives i d’interacció que es donen durant l’estona que s’està tot comentant entre ells i elles el que està passant.
També és molt ric el treball d’hàbits que comporta, tant d’ordre com d’higiène, ja que quan acaba l’activitat cada cosa s’ha de guardar al seu lloc, recollir amb una pala i una escombreta el material que ha quedat sobre la taula o al terra i posar els diferents objectes al recipient corresponent, a més hi ha un bon treball de classificació.
A partir del 1 de febrer s’inicien noves activitats a tots els grups de l’Institut Escola Rafael Alberti.
Els grups de 6è d’Educació Primària amplien el seu horari al migdia.
Els grups de 1r i 2n d’ESO, amplien el seu horari els dimecres a la tarda.
Gràcies al Pla de Millora d’Oportunitats Educatives aportat pel Departament d’Educació, durant aquest segon trimestre incorporem a l’Institut Escola Rafael Alberti una sèrie d’actuacions orientades a l’aprofundiment en el treball dels continguts curriculars de forma amena i participativa.
Aquestes actuacions tindran format de tallers que funcionaran tant en horari lectiu com no lectiu. Ambdues modalitats tenen valor curricular i es reflectiran qualitativament a l’avaluació del curs.
Amb l’objectiu de donar resposta als interessos que l’alumnat ha manifestat, s’ha formulat en la següent proposta: