L’ IE Pla de l’Avellà amb la Marató

Aquest curs ens volem sumar a la lluita contra la COVID19.

El proper dia 26 de novembre celebrem el dia de la música i comptarem amb la col·laboració d’en Miquel Moya, un dels músics del disc de la Marató. Clicant sobre la imatge podeu veure el video de la cançó en la que participa.

LA TARDOR AL IE PLA DE L’AVELLÀ

Benvolgudes famílies,

enguany, donada l’excepcionalitat del moment, hem hagut de fer una celebració de la 🍁castanyada🌰🍠 una mica diferent.

Volem compartir amb tots vosaltres els diferents projectes que s’han fet a les aules. Esperem que en gaudiu!

Destigem que tingueu una bona Castanyada!

Video recopilatori de tots els projectes del centre.

3rd PUMKIN CONTEST

Hola nois i noies!

Feu clic a la següent imatge per penjar les fotos de les vostres carabasses.

Hem detectat que s’està fent un mal ús de les votacions al concurs de carbasses i ens hem vist obligats a desactivar aquesta opció. Trobarem una altra manera de realitzar aquesta votació de forma adequada i justa per aquells que s’han esforçat en participar i crear la seva carbassa.

PUMPKIN CONTEST 2020

Hem detectat que s’està fent un mal ús de les votacions al concurs de carbasses i ens hem vist obligats a desactivar aquesta opció. Trobarem una altra manera de realitzar aquesta votació de forma adecuada i justa per aquells que s’han esforçat en participar i… Llegeix més»

Camins d’entrada a l’escola

Pla d’obertura curs 2020-2021

Clicant la imatge podreu accedir el pla d’obertura on es descriu l’organització del centre per al curs 2020-21 i l’organització en el supòsit de confinament parcial o total.

Pla d’obertura IE Pla de l’Avellà

Benvolgudes famílies,
En el següent pla d’obertura del centre, previst per quan entrem en fase 2 del desconfinament, trobareu concretats aspectes d’organització del centre, del professorat i de les activitats pedagògiques que s’han de dur a terme, així com els espais que s’usaran, el fluxos circulatoris… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ 20-21

Benvolgudes famílies,

Feu clic en el següent enllaç per veure tota la informació relativa a la preinscripció escolar.

Què us volíem explicar a les portes obertes…

Us publiquem tota la informació que volíem explicar-vos durant les portes obertes.

A continuació teniu tot el material que havíem preparat i en els blogs de cada nivell (s’hi accedeix mitjançant el botó de menú) podreu trobar activitats concretes que hem anat fent durant el 1r i el 2n trimestre.

Esperem que us agradi.

PRESENTACIÓ GENERAL INSTITUT ESCOLA. Qui som, què volem i què fem?

En aquesta “llibreta virtual” trobareu una descripció de totes les propostes que us expliquem al vídeo anterior.

TOUR VIRTUAL per les instal·lacions de l’Institut Escola. Cliqueu sobre les icones per visualitzar els diferents espais. (visualitzar amb ordinador, amb tablet i mòbil no es veu bé)

PRESENTACIÓ PER A LES FAMÍLIES D’ESO. Cliqueu aqui.

EXTRAESCOLARS

L’AMPA ofereix un ampli ventall d’extraescolars. Podeu veure una mostra d’aquests fent clic aquí.