METODOLOGIA STEAM A L’AULA

Avui s’ha fet a l’institut escola Pla de l’Avellà la primera sessió del curs “Apliquem la metodologia STEAM a l’aula”.
Es tracta d’un grup de treball on participen professores de secundària de diferents instituts del Maresme, amb la voluntat d’aprofundir i crear recursos que es puguin aplicar seguint aquesta metodologia a les aules.

FORMACIÓ DEL CLAUSTRE

Enguany, des del claustre, ens hem proposat fer una formació per redefinir la línia pedagògica del centre aprofitant que som un centre de nova creació que incorpora l’etapa d’ESO. Avui hem iniciat la primera sessió de la formació amb l’equip directiu i el formador, en Francesc Gomila de l’empresa Balma.

“STOP MOTION” PROJECTE D’HISTÒRIA 6è

Avui us volem ensenyar el resultat final de tot el treball i esforç que hem fet els alumnes de 6è durant aquest primer trimestre en el projecte d’història.

Primer vam començar treballant la nostra pròpia història. Tots els alumnes vam fer la nostra autobiografia, recordant moments especials, molts dels quals ja havíem oblidat.

Desprès vam continuar l’eix cronològic de la història del món. Ens vam centrar més en l’Edat Moderna i l’Edat Contemporània, i arran d’això, vam començar a investigar diferents fets històrics importants d’aquestes edats.

Finalment, amb aquests fets històrics vam ambientar els nostres “stop motion” amb històries totalment inventades per nosaltres!

Esperem que us agradin!!

Clàudia Paz

US CONVIDEM AL CONCERT DE NADAL!

Benvolgudes famílies,

Us convidem al concert de Nadal que es farà al gimnàs de l’escola, on cantarem tots els alumnes, des de P3 fins a 6è.

El concert es farà en dues tardes . El primer concert serà el dimecres 19, començarà  a les 15.30 i acabarà a les 16.30. Cantaran els alumnes de  P3, P4,1r, 3r i 5è.

El segon concert serà el dijous 20 a la tarda. També començarà a les 15.30, acabarà a les 16.30 i cantaran els alumnes de P5, 2n, 4t i 6è.

Hem fet aquest concert amb molta il·lusió per a vosaltres.

Us desitgem molt bones festes!!!

Claudia Mairena i Montse Guillén.