Camins d’entrada a l’escola

Pla d’obertura curs 2020-2021

Clicant la imatge podreu accedir el pla d’obertura on es descriu l’organització del centre per al curs 2020-21 i l’organització en el supòsit de confinament parcial o total.

Pla d’obertura IE Pla de l’Avellà

Benvolgudes famílies,
En el següent pla d’obertura del centre, previst per quan entrem en fase 2 del desconfinament, trobareu concretats aspectes d’organització del centre, del professorat i de les activitats pedagògiques que s’han de dur a terme, així com els espais que s’usaran, el fluxos circulatoris… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ 20-21

Benvolgudes famílies,

Feu clic en el següent enllaç per veure tota la informació relativa a la preinscripció escolar.

Què us volíem explicar a les portes obertes…

Us publiquem tota la informació que volíem explicar-vos durant les portes obertes.

A continuació teniu tot el material que havíem preparat i en els blogs de cada nivell (s’hi accedeix mitjançant el botó de menú) podreu trobar activitats concretes que hem anat fent durant el 1r i el 2n trimestre.

Esperem que us agradi.

PRESENTACIÓ GENERAL INSTITUT ESCOLA. Qui som, què volem i què fem?

En aquesta “llibreta virtual” trobareu una descripció de totes les propostes que us expliquem al vídeo anterior.

TOUR VIRTUAL per les instal·lacions de l’Institut Escola. Cliqueu sobre les icones per visualitzar els diferents espais. (visualitzar amb ordinador, amb tablet i mòbil no es veu bé)

PRESENTACIÓ PER A LES FAMÍLIES D’ESO. Cliqueu aqui.

EXTRAESCOLARS

L’AMPA ofereix un ampli ventall d’extraescolars. Podeu veure una mostra d’aquests fent clic aquí.

Tancament d’escola i cancel·lació de portes obertes.

Benvolguts/es,
Seguint les indicacions del Departament d’Educació l’escola romandrà tancada del 13 al 27 de març.
La Jornada de portes obertes del dia 20 de març queda cancel·lada.
Seguirem informant-vos de qualsevol novetat a través del bloc del centre.
Agraïm el vostre interès.

MESURES RELATIVES AL CORONAVIRUS.

Benvolgudes famílies,
Seguint les instruccions del departament d’Educació, hem pres les mesures següents:
Us facilitem l’enllaç

• S’anul·len o ajornen les ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES fora del centre i els TALLERS que impliquen personal docent, personal no docent o alumnat de diferents centres.
  • S’ajornen les… Llegeix més»

TALLER A CÀRREC DE CARLES ALCOY

El passat dijous 13 de febrer, l’alumnat de 1r d’ESO va gaudir d’un taller d’escriptura a càrrec de Carles Alcoy relacionat amb la motivació davant els reptes de creació literària. Van quedar sorpresos de com la narrativa curta està sovint present entre nosaltres i van aprendre aspectes narratius d’una manera divertida i pràctica.

Va ser una experiència molt gratificant, que segur els anima a afrontar el fet d’explicar històries d’una manera diferent. La vida mateixa és narració i ho han comprovat de la mà d’en Carles.

(Premeu a sobre de la imatge per accedir a l’àlbum)