
L’alumnat de 2n d’ESO del BRC d’Artivisme ha fet una sortida d’aprenentatge al riu Llobregat i a Ecocentral per aprofundir en la importància de preservar els espais naturals i conèixer formes de producció i consum d’aliments més sostenibles.
Una jornada de consciència ambiental, aprenentatge i connexió amb el territori.

