
Avui hem celebrat al pati de l’institut una jornada molt especial amb tots els grups participants del BRCS d’artivisme d’aquest curs, impulsat per la Fundació Akwaba.
La trobada ha estat un espai per compartir els projectes desenvolupats per l’alumnat al voltant de l’artivisme i la sostenibilitat, amb propostes com un jardí vertical al pati, finestres a la natura al passadís i accions per fer del centre un espai més verd i habitable.
Durant la jornada també s’han llegit les cartes d’incidència adreçades a Escoles Sostenibles de L’Hospitalet i s’ha tancat amb una dinàmica col·lectiva de reflexió sobre la interdependència i la cura del planeta.

