Jo de gran vull ser ….

A L’Aula d’Acollida hem treballat els oficis. Tot va començar amb una conversa sobre la feina dels nostres pares, el que ens agradaria ser quan siguem grans, si coneixien algunes eines que feien servir els mestres o els metges i de la importància de tenir… Llegeix més»










