P5 FA LA MONA

Ens hem divertit molt fent la Mona, estava molt bona !!!!

Ens hem divertit molt fent la Mona, estava molt bona !!!!

Els infants de P3, P4 i P5 gaudeixen molt en els ambients. Aquí podeu veure com desenvolupen la seva imaginació i el joc simbòlic en l’ambient de construccions.

Així de guapos i guapes vam venir per celebrar la Festa de Carnestoltes

Els nens i nenes de P4 per finalitzar el segon trimestre i celebrar la Pasqua vam fer dues Mones boníssimes. Després ens les vam menjar amb totes les classes d’infantil. Aquí podeu veure com vam fer de cuiners!

Educació Infantil vam fer una gran sortida a la Selva de l’aventura. A continuació podeu veure tot el dia de nens i nenes de P4. L’arribada al bosc, l’esmorzar, l’activitat dins del bosc elàstic i el dinar. Como podeu veure en l’autocar vam arribar molt… Llegeix més»

Com cada any els nens i nenes d’infantil ens hem disfressat del nom de la classe. P4 som els Cocodrils i hem desfilat amb aquestes disfresses tan maques.
Volem agraïr enormement el treball de les mares, que ens han ajudat a fer aquestes disfresses.

Aquest any ens ha visitat la Reina Carnestoltes. Cada dia ens deia una consigna per venir a l’escola. Aquí podeu veure alguna. Ha sigut una setmana molt divertida, ens ho hem passat pipa!!!

El nostre projecte de cinema ja ha finalitzat. Avui hem fet l’estrena dels curts a Torre Barrina. Gràcies a la col·laboració d’aquest centre d’educació audiovisual i del Festival Cinephone hem aconseguit realitzar aquest projecte de co-creació que implica seguir tot el procés per fer una… Llegeix més»