ENQUESTA “RECURSOS DIGITALS A CASA”

Benvolgudes famílies,

Per tal d´arribar al màxim nombre de famílies necessitem saber de quins mitjans digitals disposeu a casa.

És per això que us demanem que contesteu aquest formulari abans de divendres 3 d´abril.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Seguim!

L´equip directiu

CLIQUEU A LA FOTO

4t: ÀMBIT CIENTÍFIC/EXPERIMENTACIÓ: Menja´t el coco. Dimecres 1 d´abril.

Hola famílies!!

Avui és dimecres i us proposem un repte de l´àrea de medi. Per tal que recordeu i repasseu tot el que vam treballar al projecte del segon trimestre sobre l´alimentació saludable, us proposem jugar a un joc interactiu molt interessant on us convertireu en nàufrags durant tres dies en una illa deserta i haureu de triar el que mengeu cada dia per tal de sobreviure.

Us atreviu??? Cliqueu aquí per JUGAR

Cristina, Lidia, Sandra i Silvia.

Àmbit Lingüístic : El conte.

Bon dia!
Avui tenim una proposta referent al llenguatge oral: mirar el conte que podeu trobar a youtube
“L’erugueta goluda”de Eric Carle, aquí teniu l’enllaç:

Quant acabeu, pudeu contestar a aquestes i, també, d’altres preguntes:
* Què vol dir goluda? Ho ets?
* Quantes pomes, peres, maduixes, gelats…. ha mastegat… Llegeix més»

P5A Àmbit Lingüístic: Fem d’escriptors 31-3-20

Bon dia!

Continuant amb les activitats avui us proposem una més creativa i que haureu de fer servir la imaginació. Per portar-la a terme cal tenir present  els personatges que podeu fer servir: un pagès, un jardiner, una pastanaga i una poma. Amb aquests personatges haureu de fer una petita història, recordeu que el començament es podria fer: Hi havia una vegada, feia molt  de temps així poc a poc anant redactant fins que estigui elaborada. Una vegada feta s’haurà de llegir i veure si té sentit.

Per últim fer un dibuix d’aquesta història que heu  creat i segur que serà fantàstica!

Aquí teniu l’enllaç per penjar el dibuix:

https://photos.app.goo.gl/wroCjsGYoxG4GQuv6

5è. ÀMBIT LINGÜÍSTIC-CATALÀ. UNA RECEPTA PRÒPIA. Dimarts 31 de març de 2020

Molt bon dia alumnat de cinquè i famílies,

Avui serà un dia per sentir la cuina, pensar la millor manera, i realitzar un plat saludable la mar de bo.

Us animeu? De ben segur que ahir, gràcies a l’activitat matemàtica, ja heu après moltes coses, a banda de les que ja sabíeu!

Activitats:

1. Pensa en un plat saludable que t’agradi o t’agradaria tastar, i si no és així, fes ús de la imaginació i crea’n un de nou.

Pensa en les següents preguntes:

– Què necessitaré? Què passaria si…? Ordre que ho faré…? Quantitat de ingredients…?

2. Elabora’l a casa i si ho necessites, que t’ajudin els familiars que conviuen amb tu. RECORDA FER FOTOS per compartir-les.

3. Escriu en català la recepta: Nom, material, ingredients, i sobretot, explica’n els passos.

4. Contesta les següents preguntes:

-T’ha sortit bo i saludable?

-T’ha agradat fer l’activitat? Per què?

-Què canviaries si l’haguessis de tornar a fer?

Una forta abraçada. Esperem veure aquests fantàstics plats! Mmmmmm, quina gana…..

P5 ÀMBIT MATEMÀTIC:JUGUEM AMB VERDURES I FRUITES 30-3-20

Hola families!Esperem que tots i totes estigueu molt bé.Que sapigueu que aquests moments tan complicats estem  al vostre costat i qualsevol cosa estem aquí per ajudar. Mirarem de treure les coses positives i passar més estones amb els nostres familiars que el dia a dia a vegades no ho permet. Desitjant que arribi el dia de retrobar-nos i poder compartir estones tan especials amb vosaltres.

Apa anem per feia!

_L’activitat que us proposem per avui es tracta de classificar les verdures i les fruites que teniu a casa. Aquesta classificació pot ser de colors, forma i gust…També es pot treballar el vocabulari i recordar els nom de les fruites.

També es poden fer petites seriacions del tipus: pl`tan-poma-pera -poma,els nens es poden inventar d’altres i explicar-les.

Seguim amb una activitat de partir les fruites per la meitat i veure que són iguals(simetria).

Endavant amb la vostra curiositat d’aprendre i investigar!!

Aquí podeu penjar les fotos de la vostra activitat.

AUTOAVALUACIÓ DELS REPTES

Hola de nou!!!

Esperem que hagueu gaudit fent els reptes d’aquesta setmana! Ens han agradat moltíssim les fotos que ens heu fet arribar! Sou uns cracks!

Avui toca fer una mica d’autoavaluació de tot el que heu fet i heu viscut aquests dies.

A més a més, a partir d’avui podeu contactar amb els vostres mestres directament.

Hem creat un espai per cada nivell: P3, P4, P5, 1r, 2n, 3r, 4t, 5è, 6è que us surt a dalt d’aquesta pàgina. Només heu de clicar al vostre curs i allà hi trobareu el correu electrònic dels vostres tutors/es i especialistes.

Tenim moltes ganes que ens escriviu i ens expliqueu com han anat aquestes dues setmanes!

Una super abraçada virtual!