LA PRIMAVERA JA HA ARRIBAT

Bones,

després d’uns quants dies de vacances tornem amb les piles ben carregades i…..JA ÉS PRIMAVERA! Estem ben contents i contentes!

Des de l’aula d’educació especial treballem l’estimulació sensorial (mirem, olorem, toquem), la motricitat fina, la identificació i associació dels colors amb els elements del nostre entorn a través d’una proposta didàctica d’experimentació i manipulació: DECOREM ELS VIDRES DE L’AULA!

Us deixem el resultat de la nostra proposta i esperem que us agradi tant com a nosaltres!

ACCÉS A LA GALERIA: https://photos.app.goo.gl/nZRUyfjs5qXSS7oq9

Una abraçada de primavera

 

XOCOLATA!!! Mmm… (SIEI)

Hola famílies!

Ens agrada experimentar i tastar coses noves. Ens ho hem passat bé realitzant activitats relacionades amb la xocolata!

Hem explicat el conte de “La Mariona i la mona de Pasqua” i  el de “Hansel i Gretel”.

També hem pintat i estampat amb xocolata desfeta.

Ens ha agradat fer tastets de diferents tipus de xocolates.

A casa ens menjarem la Mona que hem elaborat 😉

Podeu veure les fotos clicant aquí. 

 

5è: Inventem una cançó a partir de la mirada estràbica

Aprofitant que hem treballat la cançó ‘La mirada estràbica‘ del col·lectiu ‘Xiula‘, on descriu moltes de les diferències entre nens i nenes d’una classe particular (diferències de ritmes d’aprenentatge, dificultats i anomalies varies), hem creat una cançó per fer veure que totes les diferències que trobem són les que ens fan ser únics i úniques en el món. La cançó destaca perquè treballa els valors del respecte i la tolerància i anima a tractar bé les diferències que existeixen en la vida!

Inspirant-nos amb la cançó, nosaltres hem creat unes rimes simpàtiques per fer contents als nostres companys i companyes de classe.

Escolteu-les aquí:

  • Cançó 5è A
  • Cançó 5è B
  • Cançó 5è C

 

Aquí us deixem l’enllaç de les lletres de les tres cançons.

Clicant la foto accediu a totes les fotos de la producció!