Activitat amb pares i mares: Cursa d’orientació
09/12/15Avui de 9h a11h hem fet una cursa d’orientació. 7 famílies de sisè han vingut a ajudar a portar a terme una activitat amb els seus fills.
A primera hora ens hem reunit al gimnàs i hem fet l’explicació de l’activitat. Després totes les mares i pares a la seva fita. Els grups han sortit esglaonadament. Al final, ens hem reunit tots un cop més al gimnàs i allà, tots els alumnes han dit com es sentien en aquell moment…
En resum, ha estat una experiència molt positiva per tots. MOLTES GRÀCIES!!! (Per veure l’àlbum cliqueu la foto)




Comentaris recents