PROJECTE: “No tots són peixos”
20/05/16JOCS PENSANT
19/05/16Els nens i nenes de 2n A, a Educació Física, estem duent a terme una unitat didàctica de jocs pensant. Aquí teniu una exemple del “tres en ratlla”, ens està agradant molt!!!
Llegeix més»
Anem de colònies! 2n i 4t
19/05/16Acrosport 5è
19/05/16TALLER DE CUINA: “Pijama”
18/05/16COLÒNIES 2n I 4rt
18/05/16Pintem la música ?
18/05/16A l’hora de música hem fet una activitat molt xula. Havíem de pintar la música que escoltàvem a partir del que ens transmetia. Hem escoltat primer “La Primavera” de Vivaldi i després “Highway to hell” d’AC DC.
Aquí us deixem un resum de la sessió!
Llegeix més»
COLÒNIES 2n I 4rt
17/05/16Després de molta activitat, un bon sopar, joc de nit i discoteca… Ja toca anar a dormir. BONA NIT!! ??
Llegeix més»



Comentaris recents