Regals de Reis
09/01/17La tornada a l’escola ha anat molt bé. Molt feliços de retrobar-nos després de les vacances. Els Reis ens han deixat uns regals a la classe que ens han encantat.
La tornada a l’escola ha anat molt bé. Molt feliços de retrobar-nos després de les vacances. Els Reis ens han deixat uns regals a la classe que ens han encantat.
Els nens i nenes de 3r hem fet l’amic invisible per acomiadar el trimestre i donar la benvinguda al Nadal!!
Mireu…
Avui els nens i nenes de Cicle Superior s’ho han hagut de treballar molt per aconseguir el regal de Nadal!
Han fet jocs cooperatius i han aconseguit un mapa que els ha portat al “tresor” 😉
Els felicitem… Llegeix més»
Moltes gràcies a tots els que heu vingut a participar a la II Marxa d’orientació nocturna familiar en benefici de La Marató de Tv3. Tot i la pluja heu demostrat que sou uns campions i campiones!!! Mil gràcies a tots: participants, famílies, mestres, AMPA i col.laboradors.
Hem recaudat 420€ !!!!! L ‘any vinent més i millor!!!
?
(CLIQUEU A LA FOTO I VEURE L’ÀLBUM)
Comentaris recents