Parlem i preguntem

Les últimes sessions de llenguatge oral dels alumnes de 1r i 2n han estat dedicades al joc del “qui és qui?”. Els ha agradat molt i han recordat vocabulari específic de les descripcions. Aquí en teniu les imatges.
Llegeix més»

LLENGUATGE ORAL USEE: “Juguem!”

Al llarg de tot el curs destinem una sessió setmanal per dur a terme el nostre projecte de llenguatge oral a partir de jocs. 
Aprofitem per treballar estructures lingüístiques, vocabulari, … d’una forma més sistematitzada.
Cada setmana anirem penjant les fotografies de les sessions en aquest mateix… Llegeix més»