4t Educació Física : Taller d’esport inclusiu!!
23/01/18El passat dia 10 de gener vam tenir l’oportunitat de tenir tot el matí un taller d’esport adaptat desde el PCEE i l’associació ACTIVA’T. Va ser genial!!! Vam fer una part teòrica d’una hora i després vam practicar el bàsquet amb cadira de rodes, la boccia i un esport per persones amb ceguesa. Cliqueu a la foto ver veure vídeos i fotos.
P3. ENS VISITEN ELS PARES D’EN SAMUEL
23/01/18Ens han visitat els pares d’en Samuel i hem fet un ninot molt divertit i maco. Ens han explicat com ho haviem de fer i ens han ajudat a fer-ho. Ens ha agradat molt!
Gràcies papis!!!!
P3. Identificar la inicial
22/01/18Ara comencem a treballar el nom.Vam classificar el nom de cada nen segons la seva inicial.Tot i que va costar els hi va agradar.
P3. TREBALLEM TEXTURES
22/01/18Avui hem pintat barrejant la pintura i farina. Els nens han gaudit molt i s’ho han passat molt bé!!
Han quedat unes obres d’art fantàstiques!!
5è Educació física: Bàdminton
21/01/18Aquest trimestre hem començat amb el bàdminton on hem fet un treball de coordinació oculo-manual. I sobretot s’ha vist i així han verbalitzat en la seva auto-avaluació final, que d’una habilitat (difícil) que no sabien, ara, amb hores de pràctica ja poden jugar amb els seus companys, amics, families… Si voleu veure imatges de les sessions, cliqueu a la foto.
TAULA RODONA: L’ALIMENTACIÓ I ELS HÀBITS SALUDABLES A L’ETAPA ESCOLAR
19/01/18Com a cloenda dels actes del 50è aniversari de l´escola, hem organitzat una taula rodona sobre l´alimentació i els hàbits saludables a l´etapa escolar.
Estem molt contents de poder comptar amb la participació d’experts en diferents àmbits que de ben segur ens faran passar una tarda molt enriquidora.
Aprofitem per agrair la seva participació desinteressada.
Si voleu assistir només heu d´omplir el següent formulari. L´aforament és limitat.
Aquí teniu l’enllaç per fer la inscripció.

PROJECTE SIEI: “Plantem llavors”
18/01/18Relacionant-ho amb l’explicació del conte “La petita llavoreta” i amb el projecte “Plantes” hem plantat pipes de gira-sol i aquelles llavors que ens han vingut de gust: pinyons, clavell moro, flor de la passió, …
També anem comprovant l’hipòtesi de “les plantes necessiten aigua”. Mireu quina… Llegeix més»
PISCINA SIEI: “Segona sessió”
18/01/18Tot i que avui n’hi havia molts de malaltons hem fet la sessió de piscina.
Han estat molt valents i s’han llançat TOTS a nedar sols. Ha estat genial!
(Cliqueu aquí si voleu veure les fotos).
4t Propòsits pel 2n trimestre
17/01/18Avui els alumnes de 4t han revisat els propòsits que es van plantejar a inici de curs i han escrit els seus propòsits pel segon trimestre.
Aquí ho teniu:





Comentaris recents